2012. augusztus 17., péntek

Kutyasuli

 Bocsi hogy mostanság eltűntem de nem sok erőm volt írni de most pótolok egy kicsit.Múlthét vasárnap ismét kilátogattunk a suliba.Most hamar érkeztünk így volt időm lepakolni beszélgetni ismerkedni a többiekkel.Lassan gyülekeztünk mire kezdődött volna a foglalkozás már 20 fő felett álltunk és még ennél több kutyával.Első körbe Izzy gyönyörűen jött picit még szét szórt volt de figyelgetett. Majd a szünetbe egy picit felpörgettem mentem két kört az akadály pályán utána hagytam had ismerkedjen. Majd a következő körbe álomszépen jött figyelt csinált mindent viszont ez az ül meg a fekszik hűű hogy hogy keveri őket főleg a menet közbeni ültetéssel van a gondunk mert ilyenkor lefekszik. De kaptunk sok dicséretet. Majd volt még egy kör foglalkozás.Ezután kicsit gyakoroltam vele a zónázgatást a pallón és a hintán meg egy kis szlalomot is. Majd hátul letelepedtünk és beszélgettünk addig a kutyák játszottak vagy épp pihentek. Közbe néztük az őrzővédő foglalkozást.Majd olyan 11 felé jöttek anyáék értem. Oda mentem még Atillához köszönni és megkért engem hogy hozzak már neki az akadályokról tervrajzokat meg hogy mi hiányzik a suliból az agility akadályok szempontjából.Kicsit megörültem hogy végre talán itt is lesz Nyíregyen lehetőség akár csak hobby szinten agilityzni mert hogy a környéken használható pálya nem nagyon van.

Ma pedig megyünk ki a kertbe és tudok gyakorolni kint az ebekel. Már ha a héten nem tettem ezt Izzyvel sajnos semmi kedvem nem volt gyakorolni vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése