2012. augusztus 2., csütörtök

Ismét a tónál

Mai nap nagy része punyadással telt a nagy hőség miatt nem tudtunk nagyobb sétára menni reggel is el aludtam szóval a reggeli fárasztásnak is lőttek. Így ismét Vikit magammal ráncigálva és persze a két kutya kíséretében elindultunk a tóhoz a szokásos időben. Nem sokan voltak kint viszont egy ismerősünk Darius és gazdia kint voltak.Pamiék üdvözölték egymást egy kis terep szemle után előszedtem a lasztit és kezdtük a játékot Izzy persze mint mindig a vízparton járkált fel és alá.Majd Darius a gazdi biztatására bement a botért amit nagy csápolás követett hát nagyon nagy volt mint aki épp most készült meg fulladni. Ezt még egy jó párszor eljátszották majd megunta a dögszli de mire befejezték egy kisebb fa csomó úszkált a víz tetején. Lassan kezdtek elfáradni az ebek így kihívtam őket had száradjanak.Szerencsére nem kellet visszafele gyalogolnunk hanem kocsival elhoztak minket. Még a téren lent dobáltam a lasztit Izzynek majd Pami is új erőre kapott így hát neki is kellet dobálni. Jó sokan össze gyűltek most lent.Egy jó pár kör után elégedetten és fáradtan feküdtek el az ebek így indultam is föl.
Nah már most holnap megyünk a telkünkre szedtem is le pár pályát a netről hogy legyen mit majd kirakni. Remélem használhatóak lesznek a dogszlik. És sikerül pár jó kört futnunk.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése