2012. augusztus 20., hétfő

Hosszú hétvége

Hol is kezdjem a múltkori bejegyzés igen össze csapot volt szóval most megpróbálok formát önteni ennek.

Először is had gratulálja mindenkinek aki részt vett az U.F.O kutya bajnokságon!
Nos kezdeném is a beszámolómat. Pénteken olyan 6körül indultunk el persze felvettük Pamit ott el is ment az idő és mire megérkeztünk már sötét volt. Kiszálltam a kocsiból az ebeket próbáltam maradásra bírni sikertelenül Pami kiugrott a kocsiból és szaladt el. Majd hallok egy mély ugatást és ezt követően morgást is gyorsan apa kapcsolt egy villanyt és egy hatalmas nagy öreg német juhász volt "kikötve" a szomszédnak a lomjai közé és a kutya a mi telekrészünkön volt. Pamival igen csak méregették az erejüket így Pamit ledominálva elküldtem hátra majd kivettem Izzyt a kocsiból és őt is elvittem hátra szaladgáljon végezzék el kisebb nagyobb dolgaikat.Majd bezártam őket a házba én meg szemügyre vettem a jövevényt. Nem volt előtte se étel se víz. Így egy kisebb haverkodás után vittem neki vizet amit ő teljes örömmel fogadott hamar el is tűnt a kutyába egy nagy tálnyi víz majd még hoztam neki 2ilyet. Meg kínáltam táppal de nem kellet neki főztem neki tésztát ki és beáztattam a tápot közbe Izzyéket is megetettem. És ezt a fogást már jobban díjazta az öreg úr. Szombat reggel ismét vittem neki vizet és már hagyta hogy meg simizem közbe össze barátkozott Pamival. Olyan 10-11 óra körül jött a szomszéd hogy mikor visszük el innen ezt a kutyát. Mi nagy meglepődötten mondtuk hogy azt hittük hogy az övé.Így hát megpróbáltuk elengedni a törmelékek közül egy igen hosszú láncot sikerült kiszabadítanunk hát nem csodálom hogy szerencsétlen kutya nem tudott hazamenni.Így megszabadítottuk a lánctól és apa ki vitte az útra had menjen haza. egy darabig itt bóklászott előttünk majd elment.
A nap további része eseménytelenül telt  elkezdtem kipakolni az akadályokat egy igen jó pályát sikerült kinéznem. És a csajoknak is tetszett eszméletlen ügyesek voltak főleg Izzy olyan jól veszi le a jeleimet. Pamika is nagyon ügyes volt picit szétszórt de ügyes nagyon rá volt pörögve a tépős játékra és tepert mint az atom nem is tudta bevenni a kanyarokat.Egy hiba nélküli pályát nem tudtunk menni de legalább élvezettel csinálta. Kicsit mikor lehiggadt mentem vele még 2x kajával és bizony tud ő szépen hibátlanul menni csak nem kell hozzá kapkodni :D A nap végére a kutyák teljesen ki voltak ütve.Már késő este lehetett mikor kint felkapcsolódott a lámpa kinéztem erre megint itt volt a német juhász de mire kimentem már se híre se hamva nem volt.
 Vasárnap délelőtt semmi különöset nem csináltunk a kutyák császkáltak a kertbe fel alá ha megunták pihentek. Délután 3 kor lementünk a partra volt valami rendezvény de nem mentem közel mert Pami teljesen bepánikolna így dobáltam nekik a botot úsztak egy kicsit volt kint egy ismerősöm elég sokáig lent voltunk. Majd mire hazaértünk kezdet jó idő lenni így amíg Izzyék pihentek ki raktam egy jó kis kanyargós pályát. Persze be is tett nekünk főleg Paminak mert sose úgy ugrotta meg az akadályokat ahogy én azt mutattam neki. De némi gyakorlás után ezt is sikerült megoldanunk.Próbáltam pár képet csinálni de már kezdett sötétedni így nem sikerültek olyan jól a képek.
Bent ültem a házba mire hallom hogy Pami ugat ami tőle nagy szó mert csak úgy nem szokott kimegyek erre egy macska szemez a fáról. Több órán át szobroztak ott a kutyák a fa előtt végül bezártam őket a házba. Pedig a dilinyós macsaka simán eltudott volna menni mivel a fa az kívül volt a kerítésen.




 Mai nap pedig pakolászással telt. Olyan 1 óra körül sikerült elindulnunk Pamikát kiraktuk senki nem volt otthon így telefonáltunk mentünk két utcával lentebb.Mert hát ott voltak az ismerősömék. Míg csumáztuk a paprikát Izzy feküdt a pad alatt és kiderült Izzy végül is honnan szökött el. Pont a szembe lévő házba élt a spancifüles egy csajnak vitte oda a barátja Izzyt ajándék képen egy jó darabig bent lakott a házba de utána kikötötték és nem foglalkoztak vele ő állandóan sírt monda az ismerősöm anyukája hogy nem is nagyon tudott tőle aludni több napig.Kaját nem kapott mást csak kenyeret vagy egy kis leves tésztát. Így Izzynek marha nagy szerencséje volt hogy elszökött és hogy hozzánk került. Kérdeztük a mamát hogy nem mondta hogy hiányzik neki a kutya. És még mondta neki hogy örült hogy elszökött innen mert csak nyűg volt neki.
Éljen a felelősség teljes állat tartás.







1 megjegyzés:

  1. Szia! Díj vár rád nálam: http://chelsea-egykutyusmasodikeselye.blogspot.sk/

    VálaszTörlés