2011. január 30., vasárnap

Tanulgatunk

Péntek: Laza volt a suli utolsó óra elmarad mert nem volt tanár szóval irány háza. Átöltöztem irány le az ebbel jó sokáig lent voltam vele dobáltam a szerelmét az az a labdáját. Feljöttem és mivel pénteken volt a szülinapom anyáék otthon egy tortával vártak nagyon meglepődtem jól esett :D Utána be az ágyba Csodálatos kutya dokit néztem egészen hajnali 2-ig. Szegény Pamit csak reggel 8- ra jutattam le wczni  de kibírta hál istenek. Délbe megint csak fárasztás volt nagy köd csináltam pár képet telóval nagyon jó pofák lettek ahogy Pami szemöldökére ráfagyott a dér . Utána be ültem a gép elé vidi szerkesztés néztem a Nyíregyi kutyasuli honlapját hogy mikor indulnak tanfolyamok. Kinéztem magamnak egyett a nyáron mivel év közbe nem oldható meg hogy messze van Pamika jó is lenne ha mindig bent lenne. Nah és az a lényeg hogy 8 hetes a tanfolyam végén egy K-9 es vizsgával nah mondom akkor el kezdek gyúrni rá XD kis lelkesedés elkezdtem nézni a videókat alapfokú engedelmes vizsgákról. Mondom Pami ezt simán megcsinálja csak mikor a 4 emberke áll egy körbe és egyet Jobról egyet balról kell kerülni az lenne rizkós hogy fél az idegenektől. Este nagy séta kutyásokal. Ma reggel meg mondom vágok fel egy kis párizsit és megyek klikkerezni. Egy kisebb kört tettem a ház körül aztán indultam az Aldi mögötti térre és ott gyakoroltam pechemre megint nagy köd volt és -11 fok nah de mind 1 megcsináltam az engedelmes gyakorlatot lábnál követés pórázon és az nélkül ültetés fektetés behívás távolról ültetés fektetés nagyon ment neki.  Utána meg mikor feljöttünk kitakarítottam addig tésasszony jót pihent. Utána új trükk tanulás. A fogd parancs elég nehéz volt és így utólag elég értelmetlen de aranyos ahogy papuccsal a szájába ül. Fel vettem ezt videóra hogy hogyan kell ezt betanítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése