2011. január 23., vasárnap

Mozgalams hétvége


Hol is kezdjem Pénteken kikaptuk a félévit hát nagyon rossz lett. T-T Alig mertem haza vinni féltem hogy anyu fogja és vissza visszaviszi Pamit. De hála az égnek nem így lett volt egy kis leszidás meg stb. utána mentünk ki a lőttére. Jött Izy is meg a gazdija nagyon jókat szaladgáltak. Egy óráig kint bóklásztunk csak nagyon szeles idő volt és hát a csapat fázott ezért mentünk haza. Pamacs olyan szépen bealudt hogy öröm volt nézni
Szombat
: Délbe kimentünk a telkünkre mert egér invázió van. XD Megint csak jött Izy míg anyáék felmérték a kárt kirakták a csapdákat addig én Agilityztem. Izynek megtanítottam az ugr és a kúszót ebből csináltam egy rémügyszerű pályát. Majd hozok vidit róla, Pamival is agilityztem de neki most nem volt túl nagy kedve hozzá.És nagy mázlimra találtak a homok domba valmit és elkezdtek ásni és mind a 2 kutya tiszta sár lett ezért hazaérve meg kellet fürdetnem őket.

Vasárnap: Az az ma 2-óra fele megint csak irány a lőtér most nagyon jó volt sütött a nap nem fújt a szél szóval tökéletes idő volt. Megint csak szaladgálással indítottak mivel észrevettük hogy IZy elfelejtette a behívást gyakoroltunk vele de mint aki süket nem mentünk vele semmire.Találkoztunk egy golden keverék kutyusal nagyon édes volt jött játszani csak a csajok nem akartak jobban érdekelte őket a környezet végül a gazdiának sikerült becserkésznie. Izyke nagy örömömre találált egy üreget és elkezdtek ásni de mi nem láttuk hol vannak hívtuk őket de nem jöttek teljes idegdokkos lettem de végül mrgkerültek az egyik nagyobb gödörbe. Pamival is gyakoroltam behívás lábnál követés tolatás és erre mégy gyúrnunk kellesz mert nem igazán megy neki. Pár lépésnél tovább.

Hóevő kutya XD
Ritkaság számba megy ez a kép :D  Engem ne nézzetek XD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése