2011. január 14., péntek

Szégyelld magad

Ma délután tanítottam Paminak egy új trükköt "szégyelld magad címszóval" egy 10 perc elég volt neki hogy felfogja és hibátlanul megcsinálja nagyon büszke vagyok rá. Régebben is próbálkoztam vele de rájöttem mi volt akkor a hibám hogy a hajgumit mikor leszedte én akkor klikkelitem és a leszedést kötötte össze a jutalommal most máshogy csináltam próbáltam a celluxszal de rá se bagózót ezért maradtam a hajguminál de most már akkor klikktelem mikor a lábát a pofijához rakta és tuszkolta a kaját és megértette először fekve majd állva tanulta meg és végül össze kötöttem egy kézjellel. Végül még a tolatást tanítottam újra mert eddig csak úgy ment hogy én is mozogtam vele most pedig azt akartam elérni hogy kézjelre vagy hangra tolasson éppenséggel meggyeget neki de még nem az igazi nem tudom annyira messze elküldeni de nem baj nem várhatom el egyből mindent meg vagyok elégedve a teljesítményével ahoz képest hogy pár napja majdnem elpusztult. Most meg már teljes erejébe van csak soványka. Ennyit mára nemsokára hozok egy Vidit a mai napról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése