2011. január 12., szerda

Betegecske

Telós kép én meg bambulom a kutya fajtákat XD
Nos Pamit pénteken behoztuk mert írtózat sovány és nagyon megy a hasa úgy gondoltuk hogy a nem megfelelő táplálás miatt van. Vettünk neki csirkenyakat farhátot meg száraz tápot azzal etetgetem. De brutális volt félóránként kellet lehordanom totálisan kimerültem és Pami se volt a legjobb állapotba. Szombaton is ugyan ez ment és vasárnap rosszabbodott az állapota elkezdet hányni és már nem is volt hajlandó enni. Nagyon megijedtem hétfő reggel az első utunk az állatkórházba vezetett ott alaposan kivizsgálták azt mondták valami bélgyulladás vagy férgek okozzák. Adtak neki infúziót mert ki volt száradva antibiotikumot meg még vagy 4 féle injekciót. És otthonra is adtak egy pasztát féreghajtót és antibiotikumot. Közölték hogy másnap is jó lenne eljönni infúziózni ezért benne hagyták a tűt a lábába. Mikor hazaértünk egyből befeküdt az ágyba és csicsikált szegénykém. Sétálni meg egy 5percre szaladtam le vele mert szegénykém nagyon sántított. Másnap 1 órákkor mentünk vissza a dokihoz gyorsan beadták neki az infúziót meg egyéb másféle gyógyszereket. Mondták hogy nagyon türelmes és engedelmes kis kutyus hogy így megmarad meg hogy elég volt nekem lefogni mikor beadták neki a szurit. Másnapra már jobb kedve volt mert már evett és kicsit labdázott is és már nem kellet minden félórába lefele szaladgálni vele. Szerdáig itthon leszek felcsapok kutya csősznek mert Izyre is kell vigyázni. Ma meg egész álló nap bolondoztak birkóztak délbe mikor sétáltattam őket egymást fetrengették a sárba utána jött egy nagyon édi kis tacsi fiú vele is eljátszadoztak én meg a gazdiával egy jót beszélgetem utána mente fel mert Izkének fagyott befele a picsuja XD és enyi mára. Holnap meg remélem Pami nem szedi szét a házat a papagájt élve látom és remélem nem piszkít be és tudja tartani magát.
   

Smiles :)

Jah és a hám Izy a háttérbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése