2014. december 29., hétfő

Minden jó, de mégsem

Nos kezdem ott hogy nem történt semmi érdekes velünk már 3 hete nem tudta kijutni a sulira mivel mindig közbejött valami utazás,betegség,család látogatás így sajnos meglátszik Izzyn is telis tele energiával és habár igaz hogy gyakorolgatok itthon de az még se olyan.
 
Karácsony előtt pedig beütött a baj. Frenkinek megy a hasa. Eleinte úgy voltunk vele biztos csak átcsapta valami. De mikor már 3. nap se múlt a hasmas mentünk a dokihoz. Meg ultrahangozták bélgyulladás. Hú szuper.Egy jó pár napig antibiotikumot szedett de nem javult. Ezért most szombaton vissza vittük sajnos túl sok mindent nem tudtak segíteni mert nem volt labor hogy levegyük a vért ezért kapott még antibiotikumot.
Ma pedig vissze mentünk levették a vért nagy nehezen mivel a királyfi egy hisztérika. Sajnos még várjuk az eredményeket.

Viszont hogy legyen egy kis jó hír is Izzy megnyerte a lájkgyűjtős játékot ezért a csajos is elkísérte Frenkit az állat kórházba hogy átvegye a nyereményét.
Én válogathattam össze az ajándékokat. A bőség zavara hírtelen eluralkodott rajtam és nem tudtam mit választani. De végül is sikerült. Egy izületvédő kapszulát egy julius k-9 vízi tölthető "dummy"-t és már oly rég ki akartam próbálni a Bervacto rágó tablettát ezért ezeket választottam bár majd az utóbbit később fogom hasznosítani mikor szezonja lesz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése