2015. szeptember 16., szerda

Tokaj CAC

Igen elékezett az idő hogy egy évbe egyszer elmenjek egy kiállításra :)
Ugye idén mi nem rendezhetünk kiállítást így Tokaj kapta meg és ők Szerencsen rendezték meg a CAC-ot.
Ismerősömék neveztek is 2 borderrel, és el is hívtak engem kísérőnek. Reggel fél 7 kor indultunk. 9re oda is értünk megkerestük a mi körünket letelepedtünk mellé. Miközben nézegettük a katalógust láttuk hogy ismerős nevek szerepelnek benne. Így elmentünk körülnézni hogy itt vannak e. Mire körbejártuk a területet végszóra be is toppantak. Anita két labival és Andi Zarával. Így össze állt a csapat. Egész nap hülyéskedtünk, közbe fotóztam,ismerkedtem az új objektívemmel amit egyre jobban szeretek.
És aztán jöttek a borderes bírálatok Babett vezette fel a kutyáit Bo peep fiatal osztályban, Kelly pedig nyíltban.
Bo peep első kiállításán megkapta a HPJ-t így volt örömködés.

Aztán Kelly is megkapta a KIT.1et így meg lett nekik is az első CAC cím.
Aztán volt kapkodás mert valakinek az összevetésbe fel kellet volna vezetni valamelyik kutyát, hát nagy unszolásra (más választásom nem is volt) így Bo peepet be vittem mint teljesen rutintalan felvezető. A szívem majd kiugrott a helyéről hisz soha nem vezettem fel még kutyát előtte tudtam 3p gyakorolni és egyből be a mély vízbe. Nah nem baj ezen is túl vagyok, és ami a legjobb hogy Bo peepet BIS-be javasolták. Így tripla öröm volt.
 Anitáék is szépen szerepeltek, Illetve Zaráék is.
A nap nagy része továbbiakban beszélgetéssel nézelődéssel telt majd egyszer csak Anita nah én megyek nevezek a kutyapárba és mondta Evelinéknek hogy neveznek ők is. Így megint az lett a sorsom hogy felvezessem Bo peepet. Így a végére meg is tetszett a dolog bár a bírónő hamar szűkített és mi nem kerültünk be. De számomra hatalmas élmény volt az egész nap.
Szép környezetbe jó társasággal csak remek napot lehet eltölteni.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése