2015. április 3., péntek

Forgatás



Az úgy történt hogy Március elején Anita rám írt hogy nem e lenne kedvünk szerepelni egy kis reklámfilmben. Kicsit ódzkodva de rá bólintottam másnap meg is beszéltünk egy találkát hogy felvegyenek és induljunk a forgatás helyszínére ami nem más volt mint a megyei állatkórház pet shopja. Egy gyors pisiltetés volt hátul egy arra kijelölt részen majd egy kis haverkodás Royalal és Shayla-val. Bent Miklós és Linda már vártak. Egy kis terep szemle után kezdődhetett a forgatás. Anita először rutinosan kezdte a dolgokat. Majd mi következtünk Izzyvel nagyon ügyi volt figyelt végig hála a finom falatoknak. Egy rossz szavam nem lehetett rá. Ha nem játszotta volna el az éhező kivert kutyát. A petshopban dolgozó csajoknál voltak finom falatok így Izzy mikor éppen nem minket vett a kamera egyből ment kunyerálni. Mikor megelégeltem a dolgokat egy határozott tiltás és kifektetés szigorúan addig ott kellet feküdnie én pedig nézelődtem a boltba. Meg is volt a hatása hisz a csajosom összekapta magát. Mikor végeztünk a forgatással mindenki jólesően elfáradt.
Sajnos még a reklám nem készült el de nagyon várom hogy még is milyen lesz a végeredmény. 

Mostanában semmi érdekes nem történt suliba egy ideje nem voltunk mert ez az közbe jött. Viszont ahogy volt alkalmunk a kertünkbe a zónázást gyakoroltuk. És próbáltam gyorsítani a zónáját bár a hintán nem a leg célszerűbb de megértette az is hogy először a földet érjen a hinta és aztán indulhat meg.
Bikejöringezni is csak 2x voltam hisz a hosszú pórázunkat sikeresen elszakították így muszáj voltam rendelni most már egy komolyabb felszerelést így a Vagusdog-ra esett a választásom. És eddig még csak pozitív véleménnyel vagyok bár a felszerelések még nincsenek a kezembe de eddig 10/10 hisz rögtön válaszoltak az e-mailomra és segítettek. És ami számomra a legmeglepőbb volt hogy nem az átutalt összeg után kezdte el készíteni nekünk hanem ahogy leadtam a megrendelést. Ritka manapság az ilyen bizalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése