2011. március 8., kedd

Új dizi

Új dizi van fent a blogon szenvedtem vele eleget XD pedig elég ratyi lett nah de mind1. Suli után egyből jöttem le vele olyan jó idő volt jött Dió a westi kutyus igatábol nem labdáztak csak az ő labdáját hozta vissza a gazdijának. Le vittem a fényképezőt de megszívtam mert a memória kártyát fent hagytam így hát 4 képnél több nem lett. Labdázás közbe gyakorolgattunk de a láb mellé igazodás wááh elfelejtette :S nem tartja a szemkontaktust se semmi. Pedig olyan szépen csinálta.Ha minden igaz szombaton megyünk kőlaposra a kutya suliba de ez még nem biztos. Most este meg a volt osztálytársam igaz én nem ismertem fel úgy mondták a többiek nah a lényeg hogy eldobtak egy rohadt petárdát Pamacs meg haza szaladt én úgy meg ijedtem de szerencsére vissza fordult és vissza jött hozzám. Pedig azt hitem nem fogom megtalálni. Haza érve Izy várt minket nagy meglepetés volt csak szalad ki elénk gyorsan levetem az ebről a hámot és egyből játszani kezdtek. Most meg itt fekszenek az ágyba mind a 2-en.


2 megjegyzés: