2011. március 20., vasárnap

Még mindig betegen

Szombat suli reggel felkelek viszem le az ebet és ment a hasa azt hittem valami át csapta szóval nem is figyeltem fel rá. Hazajöttem suliból egyből indultam Esztiékhez mert meg volt beszélve hogy megyünk a Fresfnapba. Meglepődtek az eladók hogy 3kutyával letámadtuk az áruházat egy zacskó forgácsér de jó volt. Utánunk jött be egy uszkár fiú vele is hancúroztak az ebek. Pamika is ismerkedett és már nem olyan félős mint eleinte mikor be mentünk. Hazaérve mentünk még a Bujtosi tóra akkor is ment a hasa ekkor már elég furcsa volt a dolog. Majd esti sétánál semmi. Vasárnap hajnali3 kor ébreszt a kutya hogy neki menni kell le gyorsan felkaptam valami ruhát és go le. Ismételten hasmenés. Nah ja egész delelőt hurcibáltuk lefele az ebeztet. És jót veszekedtem anyummal hogy vigyük vissza eszlára mert hétfő délelőtt szanaszét sz@rja a házat. Végül csak kikönyörögtem hogy maradjon de Borbányára visszük és ki lesz kötve :'( de délután megyünk érte és visszük a dokihoz ismételten. Ja ma voltunk látogatóba nagymamámnál nála voltak a rokonok akik távol laknak Pamit is vittük had szokja a helyzetet hát kissé sokkos állapotba volt de elfoglalta a kedvenc helyét én mellé ültem hogy egy kicsit érezze biztonságba magát és olyan hamar feloldódott hogy senki nem figyelt rá és nem is beszélt hozzá. Szóval jó zárult a napunk remélem holnap nem kell ki vinni megkötni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése