2014. január 5., vasárnap

Ismét edzés

Ismét egy nagyon jó hangulatú edzésen vagyunk túl ami igen hosszúra sikeredett. Elég sokan voltunk a múltkor 4 személyhez képest.  Engedelmessel kezdtünk Izzy nagyon ügyi volt szépen szemkontaktussal jött csak mindig bejött elém. Csiga alakzatba meneteltünk majd egy körbe beültettük őket és ott helyben maradás volt majd távolról ültetés fektetés. Sapnci füles nagyon jól vizsgázott mert szépen figyelt végig és egy helyben maradt. Majd tovább fokoztuk a dolgokat egy sorba ültettük őket ismét helyben maradás és a gyerekek sikongatva szaladgáltak a kutya csoport körül és kijelenhtem Izzyről hogy bomba biztos a helyben maradása. Ezután pedig név szerint egyesével hívtuk be őket. 
Indulás előtt
És pályapakolás következett. Egy igen hosszú  pálya volt tele szívatós részekkel és lehetetlen szögekkel ahol simán el száll a kutya. Először az ügyesebbek járták be a pályát majd következtünk mi de nekünk Zsuzsi könnyebb akadálysort szánt nekünk. Amit kisebb nagyobb sikerrel teljesítettünk is. Majd belekóstoltunk egy kicsit a versenyzők pályába.
Persze Izzy itt produkálta magát küldöm kúszni ő minden áron zónázik. Egy jó párszor eljátszottuk ezt de végül sikerült. Majd az eslő kúszó után jött az elszállós rész. A kúszónál olasszal át vettem a kutyát hogy meg kerültessem de Izzy ki nézte magának a másik kúszót is huss. Ezt is egy párszor eljátszottuk míg meg értette hogy mit kell csinálni. Persze én közbe rengeteget hibáztam mert hol elhúztam a kutyát vagy túl nyomtam az akadályon. És Zsuzsi mondta hogy ennek csak örüljek mert ezzel később tudok majd játszani hogy hol és mint ugorja meg az akadályt. Meg Izzy nagyon koncentrál rám és a testjeleimre rettentő érzékeny ilyen téren szóval nagyon résen kell hogy legyek. 
Végül lefuthattam részletekbe a versenyzőzők pályájának töredékét mert sajnos búcsúzni kellet mert nagyon az éjszakába nyúlt az edzés és még haza is kellet jutni.
Összegezve szuper jó edzés volt Izzy is nagyon odatette magát gyors volt pörgött és koncentrált. Én is sokat tanultam ismételten. 

Szerencsére a barátom kamerázott így videó is készült:

3 megjegyzés:

  1. Azta, ügyesek vagytok nagyon! Izzy meg gyönyörűen figyel! Jó kezekben vagytok, csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  2. Szuperek vagytok! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük. Az biztos hogy jó kezekbe vagyunk és szuper jó csapat. :D Csak kár hogy olyan messze van. Így suli közbe biztos nem fogunk tudni olyan sűrűn menni.

    VálaszTörlés