2013. június 13., csütörtök

Nyíregyházi CAC

Hol is kezdjem. Nos végre vége az iskolának jöhet a meleg nyár :)
Még június 2.-án megrendezésre került a Nyíregyházi CAC kutyakiállítás mivel hogy a kutyasulink a Nyíregyházi MEOE tagja és az iskola vezetők a főszervezők ezért bevonták a törzsgárdát a szervezésbe. Azt hiszem mostmár átlátom menyi szervezés  áll egy ilyen rendezvény mögött. Reggel 6-ra már kint kellet lenni a helyszínen volt egy kis elgazdítárs majd a papírmunkák után cimkésztük a serlegeket majd minket beoszottak jegyet szedni.
Sajnos nem sok mindent észleltem a bírálatokból de szebbnél szebb kutyákat láttam bejönni a kapun rengeteg látogató is jött és a nevezők is voltak szép számmal. Utólag apa kihoztta Izzyt is ő addig az asztal alatt feküdt vagy épp az egyik kislánnyal játszott.
A BIS kezdetére lezártuk a kasszát így a lényeget láttam igaz a spanik és a boxerek bírálatát pont láttam mert kértem egy helyestesítést addig :P
Persze a fényképezőmnek pont ekkor kell lemerülnie szóval nem sok kép készült és azok is valami förtelmes minőségűek nem tudom mostanság mi van a kis gépemmel.

Viszont én ismét csalódtam ebben a kutyás világba sokkal másabb mint akik valamilyen munkát végeznek a kutyával. Több ember is nekünk állt a kapunál hogy ő most siett befele meg stb kifogások. Másik dolog a kutyának a piszkát rendszeresen otthagyták :/ többszöri felszólításra se volt képes összeszedi. De persze akadnak kivételek és rendes kutyások is.






 Kis táblácskám :)

1 megjegyzés:

  1. Szia. Nagyon jó a blogod, a kutyusok imádnivalóak.:)
    Ezért kapsz tőlem egy díjat, amit nálam átvehetsz.:)

    VálaszTörlés