2012. december 16., vasárnap

Latyakos idő

Halihó még élünk bizony bizony :) Mostanság nem jelentkeztem nem is történt velünk túl sok minden szerintem amióta írtam tanultunk pár új trükköt de ez addig legyen titok majd videó formájában hozom őket csak legyen időm. Apropó idő sajnos a suli miatt nem tudtam annyit foglalkozni Izzyvel így el is kanászosodott a drága. De lekopogjam még mindig kezemben van az irányítás akár menyire is feszegeti a határokat. Mikor le esett a hó a kis lökött nagyon élvezte kiértünk a rétre és ő csak szaladt körbe körbe mindenkivel játszani akart. Állandóan túrta a havat. Most meg hogy a hőmérő szála kicsit fentebb csúszott és elkezdett olvadni a hó minden csupa víz latyak sár. Persze ezt már nem díjazza Izzy és alig akar sétálni menni néha úgy kell ráncigálni kifele az ágyból de ha van valami érdekes szag vagy amit meg lehet kergetni ő is feléled. 
Szombat reggel észbe kaptam hogy atyaég füleséknek nincsen estére tápja így hát muszáj voltam főzőcskézni neki erre a hétvégére. És hát az esti menüje így egy adag rizses gombóc abban egy tojás sárgája 1db alma lereszelve főztem ki még neki malac combit és amit még találtam itthon egy kevés dog chows táp. Látszólag ízlett is neki igaz az almára kicsit fintorgott de azt is megette.
Sajnos Izzynek ilyen időbe begyullad a szem nem vészesen de be pirosodik és a szokásosnál többet csipuzik így kamillázzuk neki. És tegnap megjött a csomagunk rendeltem egy világítós nyakörvet neki. Nagyon praktikus mert ha elengedem a réten legalább most már látom nem csak a bilétája csörgését hallom. Jah és a tegnapi nap folyamán elkezdtük tanulni a lábkeresztezést amit mára be is fejeztünk. Ebbe a rövidke kis bejegyzésbe sikerült mindent le írnom amit szinte 3 hét leforgása alatt történt velünk. Talán a mikulásos sztorink volt még jó de ezt majd valamikor még bepótolom. addig is mindenkinek Jó kutyázós hetet!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése