2012. szeptember 9., vasárnap

Megérkeztünk

Bizony itthon vagyunk egy jó hosszú nyaralásból sajna-bajna mielőtt elutaztunk nem sokat gyakoroltam Izzyvel így hát több mint 3 hét kiesés után belecsaptunk a közepébe. Épp hogy csak hazaértünk másnap már mentünk is ki a kertbe azaz csütörtökön mivel a kocsink nem épp megfelelően működött így apa meg akarta nézni kiugrottunk Pamiért meg volt az örömködés is. Aznap nem sok mindent csináltunk labdáztam frisbeeztem egy kicsit és ennyi is lett volna. A kocsi sikeresen megjavult így anya ment is pénteken haza dolgozni.A másnap délelőttünk is viszonylag unalmasnak mondható volt csináltam pár képet a kutyókról délután rászedtem apumat hogy csináljuk vissza a hintát és akkor szabvány szerűen vágjunk is le a talpából mivel 5cm magasabb a kelleténél. Ami meg megmaradt a "pallóból" járóka abból lett egy kis eszkábált de zónázás gyakorlására tökéletes "palánkunk". Később ki is raktam egy pályát jól mentek az ebfajzatok most a tempóval se volt nagyon gond csak Pami szlalomjánál néha no de sebaj. Izzyvel meg igen csak megszenvedtem mert mindig elrontotta a szlalomot vagy kiugrott belőle vagy egyszerűen nem érdekelve szaladt tovább. A hintával is meggyűlt a bajunk mivel szokatlan volt nekik rég gyakoroltuk már ezért párszor végigmentek rajta és minden oké volt. Ezután labdáztam velük Izzy ismét rákapott a labdára :D.Majd elégedetten kidőlve várták a vacsorát.
Hol a cica???

Szombaton ismét csak este pezsdült fel az élet pálya kirakva gyakorlás viszont lehet hanyagolnom kellet volna Izzy részéről mert egy darabig bírta utána K.O volt. Pami is eleinte el volt tunyulva de a végére felrázódott és tudtunk pár tempós kört menni.
 


 


Viszont még mindig van az a problémám Izzyvel hogy meg mássza a kutyákat és most már Pamival is csinálja akárhogy lenyomom a földre ráütök a seggére Pamitól kap meg se hatja a dolog. Szóval még mindig várom az ötleteket miért csinálhatja és mit tegyek ellene?













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése