2012. március 19., hétfő

Szlalom training

Végre kiköltözködtünk a telkünkre szerda este sikerült ki jutnunk kutyástul mindenestől. Pamiék felfedezték a környéket mi változott azóta szóval le is fárasztották magukat. Másnap pedig kezdtem az edzést.
 Nah de kezdem is Izzynél nagyon ráfeküdtem a szlalom mivel neki tavaly nagyon gyengén ment. És eszméletlen hogy 3 nap alatt mit produkált. Nem az igazi de végig megy segítség nélkül. Viszont nagyon murisan ugrál a rudak között a nagy fülei meg csak lebegnek *_*. Pamival is gyakorolgattam ő is gyönyörűen megy vele inkább a beküldéseket gyakoroltam de azt se sokat fogjuk rá hogy meg neki de ezt még fogjuk gyakorolni. Majd minden este kiraktam egy kis pályát amit kisebb nagyobb hibákkal megcsinálgattunk. Pami ügyi volt csak nem mindig volt meg a lelkesedés egyik nap ilyen másik nap olyan volt. Izzyke meg mindig pörgött ezerrel csak nagyon figyelmetlen meg mikor kezd fáradni akkor átbújik a lécek alatt. :) 


Gyakoroltam még velük egy kis zónázást a mini eszkábált hintából lett palónkon XD Pami szintén ügyi volt picit felejtett de hamar be ugrott neki mit várok el tőle. Spanci fülesem meg azt se tudta mit akarok tőle nagy nehezen arra rá tudtam venni hogy le üljön a palló végén. Próbálkozhattam én mindenhogy kaját raktam a végére semmi állandóan túl szaladt rajta észre se vette akár hányszor raktam elé akármilyen szögből indítottam túlszaladt aztán a papírújságost is próbáltam hogy arra lépjen rá először majd a palló elé rakom semmi. Hát végül így maradtunk hogy én szaladok előre beállok elé leültetem a végén marad juti marad indulok szólok neki dicséret. Remélem be fog válni ha nem akkor gőzöm nincs mit fogok kitalálni. Vasárnap este pedig engedelmeseztünk egy picit Pami ügyike volt viszont elég szétszórt volt többször kellet elismételnem neki azt h ül mert nem jutott el a tudatáig Izzyvel ellentétben ő ugrott minden szavamra és próbált teljesíteni csak adjak neki valami kis kaját. Viszont Láb mellet nagyon csúnyán jön van szemkontaktus csak egy jó pár méterre jön mellettem de ezt nem is igazából gyakoroltam még vele így póráz nélkül. 

 És felavattam az új fényképezőmet is igaz már régóta meg volt de eddig sose fényképezte vele vagy pár képet de valahogy nekem nem tetszett amilyen képeket csinált meg nem is értettem hozzá. Viszont most volt időm fény is volt és el kezdtem bűvölni a gépet és egész jó kis képeket csinált.
Végezetül még annyit hogy áprilistól  fogunk járni rendszeresen kutyasuliba Izzyvel. Igaz nem minden egyes alkalommal leszünk ott hanem minden 2 héten. Ha agilityzni nem igazán lehet itt de engedelmes képzésre elmegyünk hisz az is egy jó kis kikapcsolódás és szórakozás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése