2011. szeptember 5., hétfő

I.Dogsport kupa

Túl vagyunk életünk első versenyén is hol is kezdjem úgy 7 körül indultunk Miskolcra érve elkezdtem izgulni egy kicsit majd egy kis keresgélés után megtaláltuk a helyszínt. Először a kezdő jumping pályát rakták ki egész egyszerű volt. Majd kezdték a minik én a 12 az utolsó induló egyben az egyetlen maxis voltam Pamival majd mikor kezdtem heccelni a blökit mozdulni nem bírt olyan melege volt nah mondom szép a labda nem érdekelte a kaja se szóval csak Pamin múlott hogy hajlandó lesz e futni. Végül is szépen lassan de biztosan 1 verőhibával és egy megtagadással végigmentünk. Megitattam a blökit és mentünk a hűvösbe közbe már alakították át a pályát jött a A1 jumping majd az A2 és az A3 és kezdőzött előröl minden az az jött a kezdő agility. Míg a pályát kreálták addig Pamit végig locsolgattuk vízzel és megtette a hatását a dolog mert elkezdett rohangálni majd a labdára is rápörgött mire mi jöttünk Pami teljesen be volt indulva már amenyire bírta ebbe a nagy melegbe de gyönyörűen végig ment hibátlant futott. Mikor a pályán voltam akkor az egyik lécet lefújta a szél de szerencsére nem okozott problémát a dolog mentem tovább. Délután olyan 4 körül jött az eredmény hirdetés én meg csak beállok majd legalább kapok egy oklevelet és viszlát :D nah de mikor jött az hogy kezdő agility 1 hely és mikor bemondták a nevünket nem akartam elhinni. Kaptunk egy érmet tápot oklevelet meg egy ilyen kis nem is tudom minek lehet nevezni de aranyos kis táblácska.És nagyon büszke vagyok rá meg se fordult a fejemben hogy mi nyerünk. Nagyon meg voltam vele elégedve szépen ment a meleg ellenére is. Mikor kezdték szétfele szedni a pályát páran be mentek gyakorolni én Pamit fel vittem a Palánkra szépen végigment rajta. Végül elpakolták a maradék akadályokat és jött a Dog Dancing verseny 3 nevező volt mind nagyon ügyesek voltak. Gratulálok nekik és mindenkinek aki részt vett a versenyen!
Szóval így lett egy Jumping: 10.hely
Agility: 1.hely

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Nagyon ügyesek vagytok!
    Itt van pár kép rólatok. :)

    http://dog.devilv8.fotoalbum2.hu/?pageid=1

    VálaszTörlés
  2. Két képet tudok neked adni, okés?:D A volt agility-egyesületemnek az edzője csinálta:) Jó képek.
    Jaj, most veszem észre, az előző már belinkelte...
    De egyébként nagyon gratulálok:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük és a képeket is. :D

    VálaszTörlés