2011. augusztus 21., vasárnap

Úszóbajnok

Hétvégén ismét a kertbe mentünk mikor lehűlt az idő akkor előszedtem az aksikat és gyakoroltam egy kicsit vele szépen figyelt egész jól pörgött szóval hamar abba is hagytam nehogy rá unjon.Másnap mentünk a strandra jötte a kutyuk is rengeteg ember volt kint elengetem őket és egyből bele a vízbe. Utána elmentek békázni mikora kiszaladgálták magukat Pami visszajött lefeküdt és pihizett egy kicsit Izzy pedig még mindig szaladgált. Hirtelen jött egy kisgyerek odaszalad hozzánk hogy meg lehet e simizni őket mondom hát persze miért ne utána kérdezte hogy lehet dobálni neki valamit. Mondom botot dobálhat neki 10p tuti dobálta neki mikor már Izzy is odaspurizott  majd elhívta az anyukája nagyon nehezen akart ott hagyni minket ölelgette Pamit kicsit nehezen viselt azt hogy szorongatja de nem tiltakozott majd Izzyt is meg dédiszte majd elment. 5p később megint jöttek oda kicsik ők is dobálgaták neki a botot meg nyűzgélték Izzyt is próbálták de ő inkább elszalad nem gyerek párti :D A nap végére mindenki tudta a kutyák nevét és állandóan fényképezték a két lüke kutyát aki nem hadja a gazdáját egy kicsit a matracon fetrengeni mert mindig oda úsztak és matrac lyukasztósat próbáltak játszani XD de hála az égnek nem jött nekik össze. Estére a 2 kutya KO-n volt mikor hazamentünk  
egyből az ágynak estek. Ma hajnalba olyan 5 óra fele pedig kipakoltam az aksikat és gyakoroltam egy kicsit Pamival nagyon takaréklángon volt mert mint egy lassított felvétel úgy mozgot de szépen megcsinálta amit kértem. úgy 15-20 p gyakoroltam vele majd visszafeküdtünk csucsuzni. És 1 órákkor megint kimetünk a Tisza partra ugráltak egy kicsit az ebek mi is úszkáltunk de nem voltak túl aktívak. 4 órakkor meg indultunk haza és most itt van Pami bent behoztuk és versenyig itt is marad igaz nem sok idelyig az a 2 hét de ez van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése